متن دقیق شهادت یکی‌ از حاضران در پرونده غیر اخلاقی‌ ده خیا، ایسکو و مونیاین؛ ورود کوکایین به پرونده

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

متن دقیق شهادت یکی‌ از حاضران در پرونده غیر اخلاقی‌ ده خیا، ایسکو و مونیاین؛ ورود کوکایین به پرونده

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

متن دقیق شهادت یکی‌ از حاضران در پرونده غیر اخلاقی‌ ده خیا، ایسکو و مونیاین؛ ورود کوکایین به پرونده

طرفداری- به گزارش as, در بیانیه رسمی‌ پلیس در مورد این مساله آمده است که ایکر مونیاین، ایسکو و داوید ده خیا در این پرونده حضور داشتند. پلیس می‌‌گوید این شاهد عینی گفته است که داوید ده خیا با شرکت توربه تماس گرفته است که دو دختر را برای دو تن از دوستانش فراهم کند. این دو نفر در یک هتل ۵ ستاره در مادرید حضور پیدا کردند که در این پرونده یکی‌ از این دختران مورد تجاوز قرار گرفته است. 

این شاهد عینی گفته است که:

"دوست من در طبقه پایین با یک بازیکن بود و من از پله‌ها بالا رفتم که آن بازیکن دیگر را ببینم. آنها لباس‌های ما را گرفتند و ما را اذیت کردند. به ما گفتند که نباید در مورد این مساله حرفی‌ زده شود. آنها گفتند که هیچ عکاسی هم نباید ما را ببیند."

در شهادت این شاهد در دادگاه آمده است که وی به قاضی گفته است که روی میز این بازیکنان "کوکایین" هم دیده شده است.  این شاهد می‌‌گوید در شکایت اولیه از این بازیکنان مدرک کافی‌ نداشته اند. 

سوالات قاضی و جواب‌های این شاهد بدین ترتیب است؛

قاضی: شما ادعا می‌‌کنید که کوکایین روی میز بوده است.

شاهد: بله. روی یکی‌ از میز‌های کناری

قاضی: آیا پلیس در شکایت اولیه شما از شما خواسته بود که اسم بازیکنان را ببرید؟

شاهد: بله.

قاضی: و آنها اسم بازیکنان را بردند؟

شاهد: بله. پلیس موریسیا این کار را کرد.

قاضی: در موریسیا؟ من از شما می‌‌پرسم چون شما این مساله را در صحبت‌های خود مطرح نکرده بودید.

قاضی: بازیکنان چه کسانی‌ بودند؟ از شما می‌‌خواهم که همکاری کنید.

شاهد: ایکر مونیاین، ایسکو و ده خیا که نقش میانجی داشت.

قاضی: شما گفتید که این بازیکنان شما را آزار دادند، درست است؟

شاهد: بله

قاضی: در ارتباط شما خشونت و تهدید هم وجود داشته است، درست است؟

شاهد: بله

قاضی: شما هم رضایت به این کار ندادید درست است؟

شاهد: بله. آن دختر دیگر هم این کار را نکرد.

قاضی: پس از آن، آیا شما هیچگونه ارتباطی‌ با بازیکنان داشتید؟

شاهد: نه. صحبت‌های ما در واتساپ فقط برای این بود که روزی شجاعت کافی‌ را داشته باشم که در مورد این مساله صحبت کنم و بتوانم آن را ثابت کنم. 

قاضی: بله البته. در آن مکالمه، آیا شما گفتید که از لحظاتی که شما ۴ نفر داشتید لذت بردید؟

شاهد: من آن را گفتم برای اینکه ثابت بشود ما آنجا بودیم.

قاضی: و ده خیا، آیا شما به او گفتید که اگر بخواهند ۵ نفر باشند هم شما مشکل را حل می‌‌کنید؟

شاهد: بله. می‌‌خواستم اطلاعات داشته باشم

قاضی: چرا به پلیس موریسیا اطلاع ندادید؟

شاهد: من گفتم.

قاضی: نه. شما فقط آن را در می امسال گفتید نه در بیانیه اول خودتان.

شاهد: خوب معلوم است به خاطر اینکه در شوک بودم و نمی‌‌توانستم از تصاویری که در ایمیل من بود استفاده کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.